"Rabatt-shopping"

Idag har jag varit på Hälla shopping och varit duktig :)
Har nämligen handlat ÄNNU mer kläder till Moa, som hon får när hon fyller år. Så nu har hon 4 proppfulla paket med kläder. Jag var egentligen på jakt efter en rosa jacka från Kappahl, men den fanns bara upp till strl 80 :( :( :(, den va verkligen super fin!!!
Hade fått tre kuponger från mamma, med 25% rabatt på valfritt plagg. Så dom kom väl till användning.
Jag köpte även en pyjamas på Lindex, för Zsolt bad mig att köpa en "sparkdräkt" till Moa, sån som hon hade när hon va liten bebis. Hehe, han saknar den tiden lika mycket som jag ♥

Och ÄNTLIGEN!!!! Jag hittade min röda hårfärg som jag letat efter på hela stan!
Fanns på h&m för endast 79:50!! LOVE IT!

Handlade även mat på Ica Maxi, fick hem rabattkupong på 100kr :P Hehe.

Så ja, jag har varit duktig och ekonimisk i mitt shopping idag. Det känns ju inte helt fel kan jag säga.
Moa var jätte snäll hele tiden och satt snällt och fint i vagnen. Kände lite på kläder när jag vände ryggen till, och pratade med dom anställda i varje affär. Strax innan det var dags för att gå till Ica så somnade hon, och sov till vi kom fram till bilen :)

Nu ska jag laga mat till mig och Älskling :) Tagliatelle med creme fraise - franska örter, och fläskfilé. Lite lyx i vardagen alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0