Natten från helvetet

Nu har jag upplevt helvetet med Moa inatt!
Hon är förkyld, och verkar fumlig, men hon har ingen feber.
Igår var vi i Ramnäs för att fira min mamma som fyllde år. Det var trevligt, men alla kunde se att Moa inte var helt frisk. Och då höll hon på att brinna upp faktiskt, så hon fick lite flytande alvedon av Sirpa. Vi åkte hem vid klockan 21, hon grät i bilen hela vägen till Ica maxi, men sen somnade hon ca 5 min i bilen.
Vi kom hem, la henne i sängen, hon sov ca 45 min. Sen bröt helvetet lös.
Hon grät och skrek oavbrutet tills hon fick sätta sig på golvet och leka. Sen höll jag på sådär  2½ timme, lekte med henne på golvet men hon gnuggade sig i ögonen och verkade trött, men så fort hon närmade sig sängen så blev det skrik och gråt igen. Jag väkte Zsolt och bad honom att hjälpa till.
Vi la oss i vår säng alla tre i hopp om att hon skulle vilja sova bredvid oss, med icke. Hon hoppade runt där som om klockan var mitt på dagen. Men klockan var faktskt efter 01 på natten! Hon var ju trött, men kunde verkligen inte somna, det spratt i benen på henne hela tiden och så grät hon hysteriskt emellanåt. Vi gav henne t.om. GRÖT mitt i natten. Men jag och Zsolt var verkligen trötta. Till slut fick Zsolt nog och gick till vardagsrummet med henne, där fck hon sitta och leka tills hon blev trött tänkte han. Jag vaknade klockan 05:30 och Moa var fortfarande vaken! Zsolt åkte en snabbis till jobbet för att lämna av sina nyklar, då passade jag på att lägga henne i sängen. Hon gnällde lite i några minuter, men hon grät inte. Till slut, klockan 06:00 somnade hon!!! och Zsolt fick gå och lägga sig. Sen har hon vaknat några gånger under morgonen, men hon klev upp nu vid klockan 12. Ursch fy vilken natt/morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0