måndag, tisdag, onsdag, torsdag

I måndags och tisdags gick jag ju min Power Walk runda på lite över 1 timme.
När jag kom hem på tisdagen hade jag lite ont i halsen. Moa hade feber efter sin vaccination. Så hon fick Alvedon och sen bums i säng!
När jag skulle gå och lägga mig trodde jag att jag bara var utmattad och trött. MEN när jag vaknade på onsdagen så kändes mitt huvud som 100kg och jag var brännhet och orklös :S Så jag blev OCKSÅ sjuk.
Som tur var så blev Moa sjuk ganska snabbt på onsdagen, så hon blev pigg och glad som vanligt igen :) Men nu var ju jag sjuk istället :P Så allting blir tre gånger jobbigare att göra med Moa, och hennes gnäll blir tre gånger högre och hon väger tre gånger mer känns det som.  
Men idag mår jag bättre! :D Jag har bara ont i halsen nu, hostar hela nätterna. Så det hjälpte att leva på vatten, c-vitamin och alvedon i 24 timmar.
Jag har skickat in ansökan till CSN som studiebidrag till Januari 2011, nu fattas det ju bara att KOMMA IN PÅ UTBILDNINGEN!! Jag har tusen fjärilar i magen när jag tänker på det :S Så håll tummarna för mig tack! ♥
Nu har jag lagt Moa i sängen, och hon somnar nog vilken sekund som helst. Zsolt är på träning och Biggest Loser ljuder i bakgunden. En vanlig torsdagskväll då :)

Imorgon ska vi till busborgen efter Zsolts jobb, det ska vi ha som tradition varje fredag framöver! :D
Dessutom ska jag gå en promenad runda också, men får se om det blir Power-takt :S Med tanke på min hals.
Klockan 18 imorgon kommer Arpad hit och ska sova över :) Då ska vi åka och handla godis och hyra film!
Jag blev frågad om jag ville gå på krogen denna helg, men både min hals och min plånbok säger "Tack, men nej tack."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0