Jackan, swing, frukt

Idag hämtade jag min jacka! Den sitter lite tajtare över höfterna än vad jag todde, men den sitter ändå bra ;) Och den är super skön och mjuk i tyget, och varm dessutom! Så jag är 100% nöjd.

Idag kom mamma hit och jag färgade håret på henne. Alltid kul att se när hon blir så nöjd, och hon passar jätte bra i  mörkt kastanjebrunt hår. :)
Marika och Johannes kom hit också! Vi åt lite mat och lekte lite här hemma. Sen tog vi en liten sväng till affären, och på vägen  hem stannade vi vid lekplatsen så barnen fick gunga lite.
Moa har ju inte gungat så ofta, så hon tyckte det va hur kul som helst! :D Jag fick en jätte fin bild på min mobil också, men världens smile på Moa och fina höstvädret i bakgrunden :D

Moa var rejält trött nu, så hon somnade vid halv sju, utan välling å allt :S Så hon vaknar väl nån gång mitt i natten och är hungrig :P

Zsolt är och tränar, och jag sitter och äter frukt och kollar på Biggest Loser Amerika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0