"dagen-före-zsolts-födelsedag"

Igår kväll gav jag mig ut på jakt efter en bra promenad runda. Det slutade med att jag gick förbi flygplatsen, och dessutom Edströmska skolan innan jag var hemma! Det tog lite över en timme, i POWER WALK takt! :D Så den vägen ska jag gå tre gånger i veckan, måndag, onsdag och fredag. Det borde ju fixa konditionen lite :) Sen kan jag börja jogga :D

Idag har varit en jätte bra dag.
Vi vaknade runt klockan 10 hela familjen, skönt att Moa också vill ha sovmorgon på lördagar :P Sen låg vi alla tre och mös ett tag i vår stora säng. Sen var det dags att börja fixa och dona inför fikat och gästerna som skulle komma.
Zsolts farbror och hans fru var här, dessutom kusinen Brigita och hennes kille. Pontus och hans tjej kom också hit :D Moa tyckte det va lika kul som alltid att ha besök, och nytt folk som ville leka med henne :P
Det visade sig tydligen att Pontus ska bli pappa också!! :D Wihoo! :D Det var glada nyheter verkligen.
Så, denna "dagen-före-Zsolts-födelsedag" har ju varit toppen!

Imorgon väntar ännu mer besök. Hans föräldrar och brorsor, mina föräldrar och syster Sirpa med familj. Micke och hand lilla familj kommer kanske också :)
Så morgondagen kan ju inte bli annat än lyckad den också :D

Kommentarer
Postat av: bigi

De var riktigt roligt att träffa er igen! :D

2010-09-19 @ 13:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0