Cirkus, 1-års kalas, fotoalbum

JA, nu har min kamera kommit hem, Jippi!

Vi var ju på Cirkus Skratt den 5 september, det va ju kul ju!
Moa verkade intresserad och tittade på hela showen. Men hon blev lite rastlös under pausen som dom hade ungefär i mitten, på 20 min.
Det gick t.om. att byta blöja där direkt innan showen startade. Moa låg på rygg i Sirpas knä medan jag servade Zsolt med våtservetter och han torkade Moas rumpa ;) Hehe, allt går när man måste! :D

♥ Hela familjen på cirkusen ♥




I Lördags var vi på kalas hemma hos Robin, som fyllde 1 år! :D Då blev det smarriga bullar, och en fin tårta (jag tyckte nämligen inte om tårtan så den var bara "fin"). Robin fick en mugg och em tallrik med Heffaklumpen på, Robins nickname är ju "Heffa" eller "Heffaklumpen"!
Moa fick t.om. en present denna dag, fast från mormor och morfar. Det är en sån där zippy-cup, som är lila med gult lock och rosa hjärtan på, med texten "sötnos". Det passar ju suveränt till vår lilla SÖTNOS!
Fick en massa kläder till Moa också av Christers syster Marlene, till ett löjligt bra pris. En overall till vintern strl 86, en Regnoverall strl 86, gummistövlar, strumpbyxor och nåt mer, kommer inte ihåg :) Tack så mycket för det iaf!


♥ Moa, tårtan och födelsedagsbarnet! ♥
      



Idag har jag och Moa varit hemma hos min kusin Mia på Bäckby. Min mamma följde också med. Det var roligt.
Sen när vi kom hem så åt vi grillad kyckling och grekiskt lantbröd! *smask*
Sen tog vi en promenad, sen åkte mamma hem och jag började tvätta.
Efter tvätten var det dags att natta Moa, sen började jag pilla med alla foton jag har lyckats framkalla. Det va ju ungefär 200 bilder på Moa, från att hon föddes fram till dopet :s Hehe. Så det är ju minst 200 bilder kvar som INTE är framkallade. Men nu är iaf alla färdiga bilder på sin plats i fotoalbumen! Jag har ca 1 3/4 album kvar bara, sen måste jag köpa nya album. Och kruxet med det är att dom slutat sälja album i just det formatet som jag vill ha! Jag köpte dom 3 sista på Coop förra hösten :S Så det blir inte kul att jaga efter dom över hela stan eller Sverige sen. Men, det är "morgondagens problem".

Kommentarer
Postat av: Nathalie-mamma till Athida

blir inte strl 86 stort för moa i vinteroverall?

Det har athida på sin hon ska ha i vinter? ;D

Fast Athida är ju ganska liten iofs ;D

2010-09-14 @ 08:31:59
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0