Afrika, Stockholm marathon

Idag när jag var ute på min motions runda, när jag precis joggat färdigt en bit, så kom låten "Waka Waka..." med Shakira. Och i samma stund så står det två stora rådjur framför mig och betar på den öppna åkern. Längre bort står det sju rådjur till, och solnedgången var sådär höstigt orange. Det kändes verkligen som om jag var i sydafrika på savannen och tittade på antiloper eller nåt :P Haha!
Härligt med hösten och alla färger och den friska luften! Luften doftar liksom lite fuktigt och friskt också! mmm, älskar hösten!

Imorgon tar jag en paus med promenaderna, kan ju vara bra med en dags vila för musklerna har jag hört, men på fredag går jag igen :) Idag  lyckades jag jogga längre än normalt ;) Så det visar ju resultat redan! Stockholm marathon 2011, here I come! ;P Haha, njaaae inte riktigt.

Imorgon kommer mamma hit. Jag ska färga håret på henne och noppra ögonbrynen som vanligt :)
Marika och Johannes kanske kommer förbi en stund också :D Wiie!
Och imorgon får jag dessutom hämta min jacka!!!! + ett par svarta spets leggins som jag la till i beställningen i sista sekund, eftersom jag tog sönder mina spets leggins i måndags :S

Jahopp, nu sitter Zsolt och spelar UFC och Moa sover.
Jag ska väl dricka upp min c-vitamin och sen gå till sängs och läsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0