2 nya plagg, GRACE, busborgen

Jag hittade en svart klänning och en svart tunika till mig på New Yorker. Det va ett tag sen jag hittade kläder där, för jag tycker deras stil har blivit så himla "trailer-trash" och slampig. Men nu fanns det faktiskt en del kläder jag kan tänka mig :) Men det fck bli två plagg för denna gång.
Köpte också 10 par strumpor till Zsolt, och en till födelsedagspresent till Moa :D

Igår var vi också till busborgen med Micke, Lynn och Albin :) Vi hann inte vara där så länge men det var tillräckligt för Moa att bli super trött iaf.
Efter det åkte vi och hyrde en film till, och köpte en pizza på 55:ans, mysigt att dela tycker jag. F*n va god den va, man blir aldrig besviken på 55:ans! :D

Filmen vi hyrde var ju dock av sämre natur... Den hette GRACE och handlar om en kvinna som är gravid i åttonde månaden och barnet dör i magen. Men hon beslutar att ändå fullborda graviditeten och föda barnet en månad senare. Till hennes förvåning så börjar barnet leva efter några minuter efter förlossningen. Men barnet är typ demon eller nåt, för hon vill suga blod istället för bröstmjölk!!!! :S Jag som har svårt för amning sen redan innan tyckte detta var en hemskt osmaklig och ÄCKLIG film :S
Slutet var ju värst. "I think we have a problem, she´s teething!" Och så har barnet tuggat i sig halva hennes bröst! Säger bara, Herregud! Så nej denna film rekommenderar jag inte. Såvida ni inte är sadomasokister, och tycker att kött och blod går hand i hand med bröst och amning. Nej fy!

Vi såg en till film, The book of Eli, den va MYCKET bättre. Så den kan jag rekommendera om man gillar spännande "världens-undergång-action".

Nu är Zsolt iväg på träning. Efter det ska vi åka till busborgen, en söndag som denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0