WTF?!

Nu sitter jag i Ramnäs igen. Var ju tvungen att skynda mig hit och få min jacka lagad! Min duktiga lilla mamma kan åtminstone sköta en symaskin, till skillnad från mig. Ena fickan på min nya jacka hade lossnat under helgen :S Och när vi tog en närmare titt så höll även den andra fickan på att lossna! Men nu är det löst, nu sitter det som sten! ;P Typ...

Vi har varit effektiva i Ramnäs idag. Jag hjälpte mamma med att sätta ut en annons på blocket om deras vinterdäck. Mamma lagade min jacka. Vi gick till affären. Jag har lagat Tacos. Mamma tog en promenad med Moa i vagnen så hon kunde somna i den friska luften.
Och nu återstår det för mig att åka till Sura och hämta en gäst-madrass som ska hem till oss. Och på samma gång ska jag hämta hit Zsolt ♥, så ska han och min pappa byta till vinterdäck på vår bil. Hepp! :D

Alltså... det finns fan folk till allt. WTF LIKSOM!? Ska man skratta eller gråta?
Jag gör nog det förstnämnda... hahahahahahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0