TO DO

Idag är det fullt upp. Moa ska lämnas på Vallby klockan 12, hon ska sova där tlls imorgon. Kommer sakna henne like crazy! Jag saknde henne t.om. igår kväll när hon hade gått och lagt sig :/ 
Sen bär det av en snabbis till sura för att hämta lite grejer. Sen måste vi tvätta bilen. Sen när vi väl kommer hem börjar kampen med mig själv.

TO DO:
Färga håret, 60 min
Noppra ögonbryn, 10 min
Föna håret, 15 min
Fixa håret, 40 min
Sminka mig, 30 min
Måla naglarna, 20 min
Klä på sig, 10 min
Sista piffen: smycken, parfym, packa krog-väskan, packa dryck mm. 15 min
--------------------
Detta kommer ta ungefär 3 timmar (!) Så jag måste sätta igång senast klockan 15 :S
Och någonstans där emellan ska jag hinna äta :P Hehe, får se hur det går.
Som grädden på moset, pricket över i, så är jag SUPER DUPER FÖRKYLD! ;P Kan bli spännande det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0