Stan med svärmor och Moa!

Idag gick vi på stan vi tre, Julianna, jag och Moa :)
Det var trevligt, och vi gick där länge vill jag säga! Från klockan ett till 16:30.
Jag har äntligen köpt ny OSIS DUST-IT!
Jag var på jakt efter fest-leggins. Självklart hittade jag det, plus massa annat skoj!
Legginsen är svarta i typ "jazz-byxa-material". Ni minns dom där tajta, glansiga, svarta byxorna som varannan flicka hade i slutet av 90 talet, främst på idrottslektionen??? Men i alla fall... dom har en rand längs med hela benet som är i svart spets. Riktigt fint, och inte så naket, vilket är bra till lite kallare årstider som väntar!
Ville köpa en klänning på Gina, men var osäker på priset :S Jag VISSTE vad priset var, men frågan var ju om det var värt det....
Vi fortsatte vår runda, köpte lite smått och gott på Gina, köpte även present till en viss dam som fyller år i helgen ;) Alltid lika kul med födelsedagar!
Vi fikade på Wayne´s CoffeeHouse. Moa åt upp en hel baby youghurt och massa cheerios!

Väl hemma så skulle jag egentligen gå ut på promenad... men den där klänningen bekymrade mig verkligen. Den va ju så snygg! Så jag tog en sväng ner på stan igen istället och köpte klänningen till slut.
Jag passade även på att gå in till min förre chef på Cervera Glas & Porslin, nu när jag va utan barn på stan, och diskutera eventuellt jobb till december. Och det kanske skulle gå att fixa :D Det är ju bara SÅ KUL att jobba där, speciellt mitt i jul-ruschen! :D :D :D
Får se om hon lyckas klämma in några helger i November också! ;D

Javisst ja, placeringsassistenten om förskoleplats ringde. Det ser mörkt ut för Moa att få börja på dagis här i närheten :( Så då får det bli en bit bort istället. Men jag har ju tillgång till bil, det är inte där skon klämmer. Utan jag vill ha henne på ett dagis i närheten just för att SLIPPA ta bilen varje gång! Och känns ju skönast att ha henne i närheten :( Men men, får placera henne någon annan stans tills vidare.

Här är mina super plagg till helgen, båda från Gina Tricot:


Kommentarer
Postat av: djustd

Kikar in...Ha en fin dag, kram! =)

2010-10-19 @ 09:55:17
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0