Party i e-tuna!

Det blev inga maränger igår :P Han fastnade vid sin x-box :P Haha, förstod väl det!

Nu färgar jag håret med den efterlängtade och jagade hårfärgen ♥
Oh shit, glömde bort hur starkt den luktar! :S

Ikväll bär det av till Eskilstuna med mamma, pappa och Zsolt. Sirpa och Daniel ska också dit.
Det är min kusin Pasi som gift sig nyligen, och nu har han en bröllopsfest i efterskott :D Det är alltid trevligt med lite fest och att träffa stora tjocka släkten!
För mig blir det vitt vin och lite lakrits shots, mamma bjuder. För Zsolt blir det rödvin med cola, och några öl som mamma tänkt bjuda honom på. Så vi får se hur lång kvällen blir, men vi åker ju med husbilen så pappa (som är nykter ikväll) har någonstans att gömma sig om dhan blir för trött ;P
Men sen är tanken att han ska köra hem oss när vi festat klart. Då sover vi i Ramnäs inatt.
Moa kommer sova på Vallby hos farmor och farfar, det va ett tag sen nu, så det blir kul för båda sidor tror jag! :)

Nej, nu måste jag skölja ur färgen, och sen är det dags att packa Moas väskor. Efter det ska jag laga mat, och SEN är det dags att lämna Moa på Vallby, så åker vi vidare till Ramnäs och gör oss iordning.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0