New Header

Check out my new Header ;P Yeah!
-------------------------------------------

Moa mår lite bättre idag. Hon hade 37,5 idag klockan 10. Så det var som jag trodde, bara tänderna som spökar ;P Men hon är fortfarande extra trött, och vill inte riktigt äta upp sin mat. Men huvudsaken är att hon orkar leka lite och verkar nöjd och glad =)
Just nu ligger hon och sover, det har hon gjort i 1 ½ timme nu. Men jag låter henne sova, lilla plutten!

-------------------------------------------

Får se vad som händer idag. Jag kanske ska gå på en Power Walk eller nåt ikväll. Men min fot känns inte 100 % än. Men attans, har haft uppehåll på 2 veckor nu! *Grrr*


Kommentarer
Postat av: julianna

Mycket fint header!

2010-10-27 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0