Moas senaste dagar i bilder!

Hennes lilla Kalas:

Hon fick en alldeles egen Volvo C30! Av sin gudmor/min syster med familj!


Family picture!


Moas super fina PRINSESSTÅRTOR. Som hennes duktiga mamma gjorde ;)
Moa smakade t.om. en ganska stor bit, och hon var skeptisk till en början. Men sen slukade hon hela biten när Morfar matade!
(klicka för förstoring)
   


Moas 1-års fotografering!

Här är en av bilderna som jag tyckte bäst om, men det är runt 10 stycken som jag gillar, speciellt alla närbilderna dom tog den här gången!
Det är såklart porträttstudion jag snackar om ;)



Kompisen Johannes kalas!

Moa trivdes rätt så bra på kalaset, med en hel del spännande personer och leksaker man aldrig sett förr. Och Johannes verkade också glad över besöket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0