maränger, barnshoppen, gottigott

Ikväll fick det bli en snabb jogging runda till Willys, och tillbaka. Zsolt ville nämligen ha ägg och hasselnötter, han ska försöka sig på att göra maränger :P
På vägen dit sprang jag i skogen, fan va bra man springer på skogsstigar alltså! Jag kan springa dubbelt så länge som på asvalt. För man tänker liksom inte på att man blir trött och andfådd, utan man fokuserar på att inte trampa snett eller snubbla över nåt :P Haha. Så man springer bara på, tills man snubblar typ :P Vägen hem gick jag på asvalt, för jag ville inte krossa äggen, UTIFALL att jag skulle ramla :P Dessutom hade det blivit mörkt, så att gå själv i skogen en fredagskväll med endast ett paket ägg att försvara sig med... näääe, ingen hit!

Tidigare idag var vi på busborgen med Marika och Johannes. Zsolt kom dit direkt efter jobbet. Nu vet jag äntligen hur man GÅR dit den smidigaste vägen, skönt att slippa ta bilen varje gång :P
På vägen dit passerade vi även barnshoppen, där säljs det begagnade barnkläder, leksaker och t.o.m barnvagnar! Jag blev sugen på en vinröd emmaljunga... men får se om den finns kvar 1½ vecka till :S Hoppas det!
Vet dock inte vad dom ska ha för den, men en annan vagn bredvid kostade bara 399,-.
Jag är lite trött på vår vagn vi har nu, för den är så krånglig att ändra ryggstödet på, och fotstödet är sämst!

Nu ska jag äta lite gottigott, vilket jag dock inte borde. För imorgon är det fest och det innebär vitt vin och shots, och det innehåller ju en del kalorier det med :S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0