Kanon bröllopsfest!

Bröllopsfesten var JÄTTE KUL och väldigt lyckad :D
Det var kul att träffa alla kusiner, vissa har man inte träffat på typ 5 år :S
Vi åt och drack mycket gott och sen blev det dans och mingel resten av kvällen. Många av dom "äldre" var ju as bra på att dansa till David Guetta t.om. Haha! Underbart!
Det var toppen att Sirpa stannade kvar också, hon skulle ju först bara vara där nån timme med sin son Daniel och sen åka hem. Men hon blev sugen på att festa lite, så Christer och Pappa kom och hämtade Daniel och hennes bil :D Så Sirpa var kvar med oss ända till klockan 3 på morgonen! :D
Men det var verkligen jätte kul, och bruparet var SÅ fina. Tänk att dom varit tillsammans i 10 år, fått två barn, barnen är nu 10 och 8 år gamla. Och NU gifte dom sig äntligen! :D Hehe, det ska ju kännas rätt innan man gör det.

När vi åkte hem så mådde jag jätte bra, hade nästan nyktrat till. Vi stannade på donken och tog med oss lite fyllemat i bilen ;P Mums!
När vi var framme i Ramnäs skyndade jag mig ner till mitt rum och försökte somna före Zsolt skulle komma och lägga sig och börja snarka. Men jag hann inte! Jag låg vaken ett bra tag innan jag lyckades somna, men sen sov vi till klockan 14:20 dagen efter! Att sova 10 timmar efter att man druckit alkohol är rekord för mig! Jag brukar bra kunna sova max 5 timmar och sen blir jag rastlös. Men det var skönt att kunna sova ut.

Moa har varit hos sina farföräldrar från lördag till söndag. Det hade kunnat gått bättre, Moa ville nämligen inte sova på natten! Hon vaknade klockan 22 och var vaken till 02, ville absolut inte somna :S Stackaren, hon kände väl att något var annorlunda. Men annars gick det jätte bra såklart! :D Hon har varit glad och sprallig som vanligt. Inatt har hon sovit som en stock i sin egen säng! Hon vaknade klockan 9 och ville ha frukost, och gissa om hon var glad att se mig! Hon sov nämligen igår när vi hämtade henne från Vallby. Vi har mysit och lekt hela morgonen, just nu leker hon själv i köket, hon går runt och puttar på sin egen matstol, använder den som en rullator typ :P 
Skönt att ha henne hemma nu. Vi var bara ifrån varandra 30 timmar, men det känns som en hel vecka!

Jag ska strax laga lunch till mig och Moa.
Senare ikväll ska jag gå på min promenad, och ännu senare ikväll ska jag och Zsolt kolla på Avatar! :) Mysigt!

♥ Jag och Zsolt på festen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0