God Morgon!

Klockan ringde 06:00!!! Då var det dags att kliva upp ;P
Jag kan inte ens minnas sist jag gick upp så tidigt, men minst över 1 år sen! ;P Haha, lyxproblem.
Anledningen till den tidiga morgonen var att jag var tvungen att köra Zsolt till Hässlö. Han ska göra Risk 1 & 2 idag. Haha, så går det när foten är för tung på gaspedalen!
Jag/vi ska hämta honom igen vid 10:45 för att äta lunch, sen ska han tillbaka 12:15.
Moa blev lite chockad att jag väckte henne så tidigt, det var ju fortfarande mörkt ute! Nu ligger hon och sover ikapp det hon missade. Stackars liten, hon kommer ha det tufft när det är dags för dagis. Hon gillar inte tidiga mornar, det har hon aldrig gjort.
Jag jobbar för fullt på att hitta en förskoleplats till Moa, men det verkar fullt överallt.
Mina största hopp ligger hos Lillängen, Trollhatten eller Lillåudden.

Nu ska jag sätta på peruken och på med ansiktet ;P
(aka fixa håret och sminka.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0