Film - Hiss elller Diss

Detta är min nya kategori... ja namnet säger sig väl självt ;P
Här kommer jag att sätta in inlägg där jag berättar om en bra, eller en dålig film som jag sett. Så ni vet vad som är värt att titta på eller inte.

Här är ett utdrag ur ett gammalt inlägg:
"Filmen vi hyrde var ju dock av sämre natur... Den hette GRACE och handlar om en kvinna som är gravid i åttonde månaden och barnet dör i magen. Men hon beslutar att ändå fullborda graviditeten och föda barnet en månad senare. Till hennes förvåning så börjar barnet leva efter några minuter efter förlossningen. Men barnet är typ demon eller nåt, för hon vill suga blod istället för bröstmjölk!!!! :S Jag som har svårt för amning sen redan innan tyckte detta var en hemskt osmaklig och ÄCKLIG film :S
Slutet var ju värst. "I think we have a problem, she´s teething!" Och så har barnet tuggat i sig halva hennes bröst! Säger bara, Herregud! Så nej denna film rekommenderar jag inte. Såvida ni inte är sadomasokister, och tycker att kött och blod går hand i hand med bröst och amning. Nej fy!

Vi såg en till film, The book of Eli, den va MYCKET bättre. Så den kan jag rekommendera om man gillar spännande "världens-undergång-action"."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0