Busborgen, besök, fotografering imorgon

Idag har jag bara känt en sån otrolig kärlek till Moa! Visserligen har jag ju det varje dag, men EXTRA mycket just idag! Hon är så super söt och verkligen vår lilla ÄNGEL PÅ JORDEN!
Hon ser precis ut som den dotter jag fantiserade om när jag var gravid, men hon är betydligt snällare än vad jag trodde hon skulle vara ;P

Vi gick till busborgen idag också, vi var ju där igår med Malin och lilla Elin.
Moa stortrivs där mer och mer :D Men efter två timmar blev hon trött så då var det bara att börja gå hem så hon fick sova en halvtimme i vagnen.

På eftermiddagen kom min bror Unto, och hans Helena, hit och hälsade på. Dom hade med sig JÄTTE FINA kläder till Moa, som 1-års present, TUSEN TACK!

Imorgon är det dags för 1-års fotografering klockan 14. Så vi ska möta upp Zsolt på stan och äta lite mat innan det. Efter det ska Moa till Vallby och vi ska åka och storhandla ALLT som vi behöver... och lite till ;P Haha


♥ Moa idag, i sina nya fina kläder som hon fick av oss i present ♥ +nallen hon fick av André.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0