Tisdag den tjugotredje november

Igår fick jag tre stora rosor av min älskling! ♥ Det är dom vackraste blommorna jag vet, och dom luktar så gott!

Idag händer inte så mycket, ska ta en promenad till affären, ska köpa fika.
Malin och Elin kommer nämligen hit imorgon och hälsar på! :D Spännande.
Jag har ju hälsat på i deras fina hus i sommras. Vår lägenhet är inget att jämföra med direkt :P Men det duger för oss, och jag har ju inrett och gjort det bästa utav det :P Hehehe
Det ska bli kul att få lite sällskap på dagen! :D

Lilla Li är fortfarande sjuk :( Stackars liten. Så det blir ingen busborgen idag heller.
Moa verkar inte må dåligt av det, hon leker runt här och bankar på allt och öppnar alla skåp. Busunge! :)

Åh, alldeles snart är det bara 1 månad kvar till jul! :D I helgen börjar jag julpynta minsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0