tisdag den sextonde november

Solen skiner och jag har börjat gå upp klockan 8 istället för 10 varje morgon! Moa sover ju fortfarande till halv tio eller tio :P Men då har jag tid för mig själv en liten stund på morgonen, och det uppskattas!

Hehe, ja just ja! Igår när jag var på väg hem från frissan och shopingen så ringde Zsolt och sa att Moa va hungrig och Vällingen var slut, jag skulle åka och köpa det. Moa grät då jätte mycket i bakgrunden, och jag kände hur mina tårkanaler började fyllas! Jag fick sånna skuldkänslor över att jag inte var hemma för att trösta Moa, så jag började gråta jag med! Jag sa till Zsolt, nästan skrek, "Ta hand om Moa nu, hon gråter ju!" Men han skulle ju bara ringa och be mig stanna på Willys och köpa välling. Hehe. Men jag blev jätte sur på honom för att han ringde till mig när han istället skulle trösta Moa, plus att jag fick lov att lyssna på min lilla flicka gråtandes i andra änden, utan att kunna göra något! Nej det var hemskt! :/ Jag sa åt honom att ge henne liten clementin så länge. När jag kom hem var hon på topp humör igen :D

Idag skulle vi ha träffat Alexandra och Li på busborgen, men dom är förkylda tyvärr :S Ursch, stackarna, jag vet hur det känns!
Så idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Ska nog ta en promenad, sen funderar jag på om vi ska åka till Rusta och köpa oss en vit julgran, jag och Moa :D och kanske lite annat smått och gott till julen :D Det låter som en bra idé tycker jag!

Kommentarer
Postat av: big

Det beror helt på, för jag måste "plugga" från klockan 9. Gruppen bestämde att de skulle vara så tidigt :S Jag är ingen morgon människa!! :P

2010-11-16 @ 09:56:25
URL: http://bigiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0