Skit också!!!!

Jag kom inte in på utbildningen :'(
Jag är fjärde reserv... som om det hjälper!!?? Aja, håller tummarna på att det är FYRA personer som hoppar av eller tackar nej till utbildningen. Jag önskar dom allt ont i livet just nu, bara så att JAG kan få komma in istället! :'( Seriöst.

Moa såg lite frågande ut när mamma blev så ledsen efter att ha läst posten :/

Jaha, då är det bara att kila till arbetsförmedlingen och DÖ efter jul...

-------------------------------------

Idag ska vi iväg en stund till Ramnäs för att välkomna min mamma hem från resan :) Hon lät trött i telefonen, hon kunde tydligen inte sova nåt planet.
Men det blir lite senare runt 16.
Nu ska jag sitta och passa på att deppa medan Moa sover :(

Vi som tänkte gå på bio imorgon och ha det mysigt... får väl se.
Jag får trösta mig med att sätta upp "lite" julpynt i helgen.

------------------------------------

DESSUTOM kom beskedet om att Zsolt jobbar 1-2 veckor, sen är det A-kassa som gäller tills jobbet kommer igång igen!
Helvetes jävla skit jobb!!! Att man ska hamna i skiten varje vinter :(
Men vi har ju varandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0