Sjukstuga!

I förrgår natt hörde vi att Moa hostade mycket, lite för mycket. Vi gick in till hennes rum, och stackaren hade spytt ner hela sig själv + kudden + lakanet + täcket + 3 av sina gossedjur! :( Lilla plutten!!
Zsolt bytte kläder på Moa och torkade henne, medan jag bytte sängkläder och slängde det förra + gossedjuren i tvätten. Ursch vad jobbigt att spy när man hostar :S Men det var kanske bra också på sätt och vis, för då tömde hon halsen på slem samtidigt.
 Inatt har hon sovt bättre, men JAG har blivit rejält sjuk istället. Näsan rinner, jag hostar lite då och då, och jag är öm i hela kroppen :( Jäkla förkylningar!
Zsolt känner sig lite krasslig också, men han går till jobbet iaf, stålmannen själv :P Haha

Kommentarer
Postat av: Nathalie-Mamma till Athida

Nej, bvc trodde de bara vara nå virus prickar.. Men då skulle dom ha försvunnit på 3 dagar typ. Hon hade i över 3 veckor,och lite prickar är kvar nu med. Vi tog bort all kost med fisk i, och då vart de bättre, så förmodligen någon allergi kanske..

2010-11-02 @ 14:07:24
URL: http://nathalief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0