Rusta, ny julgran, perfekt!

Det blev en trip till Rusta, efter att jag lämnat lite cola och butterkaka till Zsolt och hans jobbarkompisar :D Det uppskattades säkert.
Jag och Moa gick igenom butiken ganska snabbt, men vi hann slänga i en vit julgran, lite juklappspapper, en julklapp till Moa, massa shampo & balsam och lite mer hårgrejer.
Det vita julgranen kommer bli SÅÅ FIN i vårat grå/vit/svarta vardagsrum! :D Dock fanns det bara 210 långa, jag hade velat haft en lite mindre, men men, det får duga.
Får se när jag får sätta upp den, senast första advent i alla fall!

Alltså, jag måste bara säga det igen... Jag älskar min nya frisyr! :D
Det är JÄTTE fint när man använder wawe-maker också! Perfekt! *nöjd*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har tjatat på mamma och pappa att jag velat haft en vit julgran hemma! Men icke!



Nöjd ska du vara för att du blev skitsygg!!! :D

2010-11-16 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0