PERFEKT LÖRDAG!

I Lördags åkte jag och Zsolt in till stan för att shoppa! Moa fick stanna i Ramnäs med sin morfar.
Vi shoppade i över 4 timmar, och som vi shoppade! Zsolt fick en helt ny garderob (alltså innehållet i en garderob).
Och jag köpte lite smått och gott. Bl.a. en JÄTTE SKÖN tröja på Hollywood! Och ett hår-serum som reparerar håret samtidigt som det ger mer lyster och mjukhet. Köpte massa annat också, julklapp till Dennis, och till Moa såklart. Skönt! Då var det avklarat! :D

När vi kom hem från stan så somnade Zsolt ganska fort i soffan, men det va lika bra, för han skulle göra färdigt den putsade väggen under kvällen när Moa somnat!
Själv så fick jag skjuts av pappa tillbaka till stan, för jag skulle ju äta middag med mammorna :D
Jätte trevligt var det! Servitören kunde ha varit trevligare, men men. Vi skålade för att det var en väldigt bra idé att träffas såhär, och så skålade vi ju för våra BARN som faktiskt var anledningen till att vi träffats från första början! :D
Efter maten gick vi till Varda och tog ett glas och bara satt och pratade, det kunde inte blivit bättre. Jag tog ett glas Rosé, och det smakade huuur gott som helst! När klockan blev runt 23 så var det dags att bege sig hemåt, men både jag och Anna kände väl att vi egentligen hade velat fortsätta med en långkväll med dans och musik :P Men det ska vi ordna till efter jul! :D Då blir det en riktig UTEKVÄLL!

Så detta, mina vänner, är ett bra exempel på en PERFEKT LÖRDAG enligt mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0