NY FRRRISYR!!

Woohoooooo! Jag har klippt mig hos FRRRRRISÖREN!
Vad gillar ni min nya frrrrrrisyr?!
Jag är jätte-super-baota-mega nöjd i alla fall :D Det blev en kort frisyr! Vilket jag tänkt på länge men inte riktigt vågat göra, men det är jätte skönt, och lättfixat! :D
Kändes underbart att någon annan fick fria händer att klippa lite, Veronica hette frisören på Klippstugan. Hon va mega trevlig och super duktig! Henne blir det varje gång framöver kan jag säga!


-------------------------------------------------------------

Idag åkte mamma och fam Lindvall mot Thailand! Eller först mellanlandar dom i kära Helsinki, men SEN är det raka vägen till Thailand. Jag är ju inte ett dugg avundsjuk :S Nej nej...
Kommer dom vara bruna och fina på alla julbilder medan vi är helt bleka, men aja. Man SKA faktiskt vara blek på vintern om man bor i Sverige, annars är man fejk ;P Hahahaha.
Shit, jag sitter och tänker på dom lite då och då, jag är orolig för mamma :S Hon har ju aldrig varit utanför Norden tidigare, och hon kan knappt engelska :S Hoppas syrran tar hand om mamma nu!
Och stackars pappa, är själv i stora huset i 10 dagar! Men vi ska dit och greja med bilen och deras nya öppna spis i helgen i alla fall. Då får han lite sällskap!

Kommentarer
Postat av: bigi

Fan va snygg du blev :D Ska vi ses nått i veckan ? :P

2010-11-15 @ 21:08:55
URL: http://bigiboop.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad fint det blev! Du passar verkligen i frisyren!

2010-11-16 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0