Moa 13 månader!

Känns konstigt att skriva 13 månader! Hon va ju nyss 3 månader. Hehe.
Vi har inte varit på bvc så jag vet inte alls vad hon väger :S Vi har tid till den 21 December.

Moa tillbringar sina dagar med att fortfarande bita på allt hon hittar, peta på saker som hon inte får röra, stoppa en dupplo-legobit i munnen som en napp, och pussa på sina nallar. Antar att det väl är vad barn gör mest.
Hon KAN gå nu, men hon tycker det är säkrare att krypa. Hon brukar gå som mest mot kvällkvisten av någon anledning, när hon är som tröttast :S Och det gör ju så att hon ramlar lite fumligare också.
Vi åker till busborgen minst 2ggr i veckan, för att göra av med lite energi och samtidigt leka och lära sig av andra barn!

Henens favoritmellis för tillfället är clementiner :P Hon kan äta en hel om jag inte stoppar henne!
Hennes favoritmat är fortfarande allt med lax i, och även min egna kyckling, ägg och bulgur röra :P
Pannkakor och lördagskorv går också ner väldigt snabbt!

Just nu håller hon på att vakna från sin förmiddagslur.
Idag ska vi åka en sväng på stan och senare ska vi åka till Vallby och hälsa på.

När jag va liten så hade jag väldigt ofta en toffs mitt på huvudet!
Moa är ju bara FÖR SÖT i toffsen! :D
Min lilla ängel, mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Kul att hon knallar lite nu oxå. Hon ser ju lite fundersam ut på "pippilotta" fotot. Men hon får nog vänja sig, tror jag. ;-)



Dennis tappade sin 2:a tand igår. precis en månad efter den 1:a. Kul att Moa får sina första och Dennis är inne på sin "andra" vända med tänder.

Tandfén kom ju inte, för tanden blev kvar på dagis. Men jag sa att den kanske hade hittat den där och han får nog något på måndag när han kommer till dagis. HiHi

Kraaam

2010-11-13 @ 10:34:52
Postat av: Anonym

Sötast <3

2010-11-15 @ 21:09:36
Postat av: Julianna

Så SÖT!!!!!!!!!

2010-11-17 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0