Lite mer positivt inlägg nu :)

Det var roligt att se mamma igen :) Men nå vidare brun va hon inte :S Hon hade ju smörjt sig med faktor 50 hela resan :P Hahaha.
Vi tittade på en dvd dom hade köpt, där man får se när dom rider på elefant-safari. :D Det såg jätte kul ut. Det var så ovant att se mamma på en så tropisk plats som THAILAND! Men det är så härligt att hon till slut unnade sig själv den resan, hon är så snäll och hjälpsam hela tiden till mig och mina syskon, famförallt att ta hand om våra barn. ♥ Och att sticka in med plånboken när det krisar. Hon är verklgen toppen!
Hon köpte min parfym åt mig på taxfree i helsinki, blev ju lite billigare då än att köpa här i stan, STORT TACK!!! Georgio Armani Diamonds! MMMMMMMMM, vad gott den luktar! :D

Nu har jag skrivit ut nya blanketter för att söka in till skolan igen, fast till kursstarten Augusti 2011. Jag tänker INTE GE UPP! Jag SKA bannemig bli trafiklärare om jag så ska behöva vänta 10 år på att få gå utbilningen. Jag tänker i så fall söka till varje kursstart tills jag kommer in! Nån gång lär dom väl typ tröttna på mina brev och liksom låta mig få som jag vill ;P Hehe.

Moa ligger och sover och jag väntar på att Lyxfällan ska börja.
Ett glas julmust sitter ju inte alls fel :D
När Zsolt kommer hem ska han bära upp julpyntet, så jag kan börja planera och titta igenom allt jag har. Tänk, bott hemifrån i 2 år, men har redan så mycket julpynt så jag skulle kunna pynta KUNGAHUSET! :D Perfekt!


Kommentarer
Postat av: Syster-Yster

Bra är väl det att hon smörjer in sig ordentligt. Man får ju rynkor av att sola för mycket. Och visst minns du väl hur hon brukade "pressa" när vi var små. (eller jag var liten, liten åldersskillnad på oss två, hon kanske inte "pressade" så mycket i din barndom). Är såååå sugen på att ringa men klockan blivit så mycket och du skrev ju att hon var trött. Får ringa i nästa vecka när vi kommit hem från HUSVAGNEN. LÄÄÄNGTAR DIT!!! Kraaam

2010-11-25 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0