Jätte trevligt och mindre trevligt...

....det var jätte trevligt med Malin och Elin idag! Vi fikade och lekte och pratade. Kul att Elin och Moa kommer så pass bra överrens :D Förutom att Elin ville ha Moas napp hela tiden :P Men så går det när man har en likadan hemma ju! Hehe.

.... mindre trevligt är att Moa har fått världens blöjexem! Jag märkte att det var lite rött i förrgår, smörjde då med en kräm jag fått av Julianna, men då blev det bara värre :S Igår smörjde jag med vitt vaselin, men IDAG har det sruckit upp till riktiga exem :( Ursch vad jobbigt!
Åkte till Apoteket och frågade om råd, och fick en kräm med zink i. Nu ska det väl bli bättre och läka.
Jag som tyckte "å vad skönt att Moa ALDRIG har haft blöjexem." Tji fick jag :(

Nu sitter jag och laddar in bilder för framkallning :D Blir väl runt 500 bilder igen :S och då fattas ändå hälften, som försvann i min kraschade dator :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0