Härlig dag!

Moa har fått tagit ett bad nu imorse redan =) Jag tyckte det var dags. Men hon verkar inte vilja sitta ner i badbaljan längre :S Hon vill bara stå upp, men då blir hon ju kall, och hon gillar inte när jag öser vatten över henne, då vill hon kliva ur :S Så det fick bli en kort badstund bara, men ren blev hon ju! Nu går hon runt här och lever rövare, ska dra i sladdar och slå på laptopen hela tiden, unge! Men det är härligt också på samma gång =)

Jag har även hunnit städa badrummet och diska lite, det behövdes också! Badrummet i alla fall. Putsa speglar har jag också gjort...
Nu är det väl dags att laga lunch antar jag :/ Börjar tröttna på det faktiskt, men det hjälps inte! Det ska göras varje dag ändå :D

Senare idag så ska vi åka till Ramnäs. Det är så att Zsolt ska mura en vägg hos mina föräldrar medans pappa ska fixa våran bil till besiktningen. Det behövs bytas oljefilter och olja, och några tändstift, fy vad tråkigt! Jag hatar när bilen kostar pengar, allt utöver försäkring och lånet :P Men sånt är ju också ett "måste".

Imorgon blir det ett trevligt restaurangbesök med några av mammorna från föräldragruppen, DET ser jag fram emot! Undrar bara hur jag ska ha håret och vad jag ska ha på mig ;P Men det löser sig alltid!
Vi ska äta på Ruffinos, jag har aldrig ätit där, men syrran Sirpa sa att det va jätte gott där :)

Nej, lunch nu va det ja....

Kommentarer
Postat av: bigi

Mjo laga mat vaaaarje dag och de antas att de ska stå på bordet är inte kul =( Har samma sak här ska jag säga =( Två hungriga björnar som äter för en hel armé :/

2010-11-20 @ 12:59:18
URL: http://bigiboop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0