Första snön är HÄR!

Min Header har fått lite Vinter stämning! :D
För jag bara kryllar av jul stämning i hela kroppen. Den första snön har ju kommit, PÅ RIKTIGT!
Det är säkert minst 10-15 cm ute nu :P
Stackars Zsolt bara, som inte riktigt kan ta cykeln till jobbet innan vi köpt nya vinterdäck till cykeln. Men han ska ta bussen istället, vilket jag tycker låter mycket bättre och skönare än att cykla, men han tycker det är drygt :P
Åh, jag vill sätta upp dom nya julgardinerna och köpa den vita granen som jag vill ha! Men det får vänta en eller två veckor till ;)
Bilder på kvällens snöstorm ♥
(klicka för förstoring)
   

--------------------------------------------------------------------------------

I söndags pimpade jag köket lite, eller köksluckorna iaf. Jag blev riktigt nöjd, och köket fick ett modernt "lift".
Dom svarta blommorna finns att köpa på Ikea för 149:-, för 4 stycken blommor som man får sätta HUR man vill och VART man vill :D

Kommentarer
Postat av: big

Ja men sök de jobbet då :P tror jag sökte på "lediga jobb" på google, så kom det upp. Det var ett jobb som bloggare :D Skulle passa dig tror jag :D

2010-11-10 @ 14:01:37
URL: http://bigiboop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hittade nog samma, eller de var inte teknik riktigt men de var nå liknande, typ handlade om hemsidors uppbyggnad, kan kolla om jag hittar den :P

2010-11-11 @ 18:09:45
Postat av: bigi

http://www.bloggjobb.se/



De var inte den jag menade från början, men dehär är ett jobb med samma sak :P



Hittade inte den jag pratade om :/

2010-11-11 @ 18:12:38
URL: http://bigiboop.blogg.se/
Postat av: Syster-Yster

Jo julstämning är det. 3 dm fick vi! Gissa om jag hade svårt att få in grabbarna på kvällen. Plogbilen (bonden bredvid oss med sin traktor) hade plogat upp en vall med snö längre ner på gärdet hos oss. Så dom byggde kojor, rutchkana, snökaniner (inte gubbar utan kaniner med öron o allt) you name it. Det var full fart från kl.16 tills jag fick lov att släpa in dom vid 20 tiden. Sura blev dom (både till humöret och kläderna). Så har det varit nu 3! kvällar på rad. Dom har knappt tid att äta. Men somnar lätt gör dom :-) Såg på nyheterna att det skulle väl vara risk att det försvinner till efter helgen, för det skulle bli mildare. Men en bra försmak har vi fått nu. Kraaam

2010-11-11 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0