Färga igen

Nu sitter jag med färg i håret, i ett försök att bli ljus koppar, eller koppar åtminstone! Men det ska nog gå bra till slut. Köpte hårfärg för 370 kr. Köpte även RÖD utifall jag skulle misslyckas med det första :P Så hamnar man på ruta ett igen. Men nej, det ska gå bra det här! :D

Jag har invigit pepparkaksburken nu. Mmmm vad gott det är, har nog ätit en hel näve! Nu får det vara bra.
Jag köpte marsipanhjärtan till Zsolt på affären idag, han behövde lite uppmuntran märkte jag.
Och Moa fick en JÄTTE NALLE! Lite sådär innan jul ;P Det fanns på ica-maxi för 129;-, mjuk och härlig.

Kollade färgen på huvudet nyss, det vill inte bli så ljust som jag vill :S Mahogny röd är svårt att få bort :S
Men jag ger mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0