Dumhuvud!

Igår var en händelserik dag, eller i alla fall en fullspäckad dag :D
Moa åkte som sagt till Ramnäs med mina föräldrar ♥
Sen började vi planera vår dag/kväll eftersom vi inte hade planerat att vara barnlösa.

Vi startade med att åka till Ikea (Love!). Där köpte vi en potta till Moa, måste ju prova och se om hon förstår. Själv så tror jag att hon kommer vilja krypa iväg eller ställa sig upp.
Köpte även 2 nya badrumsmattor, färglada sådana, och sådana blomm-mönster som man kan fästa på väggarna. Men jag ska sätta dom på köksluckorna, snyggt!

Sen gick vi in en snabbis på Ica Maxi för att handla groggvirke, hittade energidricka i 1 liters flaskor! :D (Energydrink from hell visade det sig).

Sen åkte vi hem för att lämna grejer och Zsolt skulle byta bort sina mjukisbyxor :P
Sen var det meningen att vi skulle ta bussen, men den svischade förbi i 110, vi var 1 minut sena.
Vi började gå mot stan, men vid Viksängs kyrka ringde vi Taxi, det blev för kallt och tiden skulle inte räcka till.

Vi åkte till Restaurang Hong Kong och åt buffé. Det var väl okej mat, man blev ju lugnt mätt. Men det va ju långt ifrån lika gott som när man tar 3 rätters middag från menyn. Men buffén kostade ju 150 kr och inte 650 kr! Hehe.
Efter maten gick vi på bio och såg Saw 3D. Den va bra. Jag mådde ju illa i alla fall kan jag säga.. och det lär ju vara syftet med en sån äcklig film. Sjuk fantasi regissören måste ha :S
Recension från mig kommer senare, i rätt kategori ;)

Sen efter bion var det snabba ryck för att hinna med buss 94, för att gå på förfest, där det bara va massa tjejer (och så lilla Zsolt då). Haha! Men det va kul! Hade inte varit lika bra drag om det var 7 killar och en tjej tror jag. Vi körde lite Jag Har Aldrig, och ett "påstående" (eller vad man nu ska kalla det) som jag sa, ledde otroligt nog fram till en väldigt rolig kommentar -"När pappret inte är brunt, då är man ren!".
Men sen blev det aldrig krogen, utan det blev raka vägen till efterfest istället och det blev hemma hos Erika. Då joinade Chrille också, så slapp Zsolt va ensam kille. Vi spelade lite kortspel, kollade på klipp på datorn och snackade mest. Sen blev resten hungriga, Milles stod högst upp på listan. Men det va stängt för ombyggnad, så det fick bli Statoil på Stenby istället. Jag åt minimorötter, men mådde bara illa efter det. Jag kan inte äta sådär "fyllemat" som dom andra. Inte gott ens.
Sen gick vi promenaden tillbaka till Erika och ringde Taxi.

Det som liksom knöt ihop kvällen på ett bra sätt tycker jag, det var att vi fick samma taxichaufför som i början av kvällen, bara 9½ timme senare! :D

När vi kom hem kände jag mig pigg, konstigt tyckte jag.
Kollade lite på Tv, läste lite bok, försökte sova. -"Hallå, klockan är efter 5 på morgonen, jag måste ju vara trött!". Runt 05:30 slog det mig, som ett fallande träd, att jag hade druckit 2 LITER ENERGIDRICKA!!
Jag som inte ens kan dricka ett glas Cola efter klockan 19 på kvällen utan att få problem med sömnen liksom!
Ja, som ni märker så tog ju dumheten rekord igen!
Jag blev ju rädd för mig själv, och min egen hälsa! Jag funderade på att ringa till 1177 och fråga om dom trodde att jag kunde DÖ det närmaste dygnet av så mycket gifter i kroppen. Men sen vågade jag inte skämma ut mig :S
Att jag inte tänkte på det. Jag tänkte bara -"Mmm, läsk". Full med KOFFEIN OCH TAURIN JA!!! Pucko.
Aja. Jag somnade i alla fall till slut, efter några gäspningar visste jag att sömnen inte var långt borta. Men Zsolt vaknade klockan 9, och oavsiktigt så vaknade ju jag också, och VIPS så kunde jag inte somna om. Jag va pigg som en lärka efter 2½ timmes sömn. Nej, min biokemi i kroppen är hemskt fel just nu.
Men berusningen höll sig på avstånd igår ändå, vilket är skönt idag måste jag säga. Jag mår toppen! Fortfarande speedad möjligvis.

Men idag ska vi i alla fall åka till Ramnäs och äta Tacos. Jag ringde mamma nyss, hon sa att Pappa just nu är ute och går med Moa i vagnen :P Gulligt! Pappa tog ju hand om Moa igår kväll när mamma gick till jobbet för att jobba natt, och han hade stortrivts sa mamma! Moa är ju så enkel och mysig att ta hand om. Snart får jag se prinsessan igen! ♥


This badboy and his twin kept me up all night! *morr*



Kommentarer
Postat av: Nathalie-mamma till Athida

poletten ramlar ner såg en karl gå förbi med barnvagn på vår baksida, och tänkte vem fasiken är de där, kände ju inte igen vagnen, och annars vet man ju typ vem som har vilken i byn.. men de var ju bara din pappa ;D

2010-11-08 @ 20:13:40
URL: http://nathalief.blogg.se/
Postat av: Alex

Hhahaha va rolg du är! Måste fan testa dedär själv ;D

2010-11-17 @ 17:57:48
URL: http://alexandralainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0