Zsolt lite ledsen...

Ja, Zsolt blev lite ledsen igår... men vi ska lösa det tids nog :/
Jag berättar senare för er läsare vad det gäller, men inte för tillfället.
Han tröstas av Moas giraff ;)


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Idag var jag på stan! Skulle fördriva tiden från 11.30 till 14.00 då porträttstudion skulle öppna! Jag köpte en klänning till mig själv, superfin från HM! Och tre par leggins till Moa, och en klänning till Moa.
Javisst ja, en bikini till mig själv också, en enfärgad blå-lila-aktig från Lindex... inte för att jag tror att jag kommer visa mig i bikini på standen detta år... har ju sprickningar på magen sen Moa :( Det är synd, 20 år och kan inte visa sig på standen :(
Men hur som helst! Sen när klockan väl sprungit iväg så gick jag till Porträttstudion, och där möts jag av en kaxig man som säger att dom har stängt! Jag vänder mig till kvinnan som jobbar där, och hon säger att de har bröllopsfotografering idag! MEN enligt deras hemsida så har de endast bröllopsfotograferingar på LÖRDAGAR.... DET ÄR FREDAG IDAG! aja... blir lite sur. Jag skulle ju hämta ut Moas foton :/

Nu sitter jag i Ramnäs. Vi har ätit Tacos och Zsolt fixar med bilden, den krånglar igen! Vad har jag sagt om VOLVO!? hehe.
Jag har hyrt film till ikväll... Instängd 2 heter den. Jag har sett 1:an, den va äcklig som f*n!
Moa somnade för ca 30 min sen, lilla tösen.

Här är tre av Moas nya klänningar som hon har till sommaren :) Alla i strl 74.
Den i mitten köpte jag idag. Den till vänster köpte Satu (Moas gudmor/min syster), den till höger köpte Julianna (Moas farmor) TACK TILL ER BÅDA! 

(klicka för förstoring)

Kommentarer
Postat av: Julianna

Ja stackars han jag tycker så synd om honom verkligen!!!!!!!!!!Hoppas det ordnars sig snabbt.

2010-05-14 @ 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0