Ullared experience

Ja, vad jag tyckte om Ullared:
SUPER DUPER MEGA FANTASKTISKT!

Det fanns som sagt allt möjligt där och allt var billigare än i vanliga butiker.
Jag köpte mest saker till Moa:
2 bodys
1 jeans leggins
1 gula leggins
1 jeans mjukisbyxor
3 t-shirt
1 klänning med tillhörande kortbyxor
1 kjol
1 mini badpool
1 standset
1 skylt till dörren (här bor en liten prinsessa)
1 paraply till vagnen
3 sagoböcker

Mitt bästa köp till Moa var en vit jacka med röda hjärtan inuti. Den är så himla chic!! Den kan hon ha när hon är runt 1 år.

Jag köpte även något till Zsolt:
12-pack strumpor
1 rosa t-shirt med tryck
1 vit t-shirt med tryck
1 svart t-shirt utan tryck

Till moi köpte jag:
1 kort jeansjacka
1 vit klänning
1 vitt linne
1 mörkblått linne med betty boop
1 vitt linne med betty boop
1 svart/grå randig kofta
1 rosa kofta

Köpte även lite grejer till hemmet och lite presenter ;)

Lite bilder:

klockan 02:30 var jag redan färdig... trött men fixad :)


På bussen blev man lite piggare. Marika ville dock inte bjuda på ett "trött-morgon-fejs".
Såg solen stiga upp ca 04:30. 
  

Frukostpaus vid en rastplats.
Ingela, Marika och Jag. Alla lika trötta ;)
     


Vi hade shoppat färdigt vid ca 14:00! Dags för lunch, och sen in en sista gång ;)
Tack och hej Gekås.
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0