Tisdag, läkarbesök, promenad

Idag ska Moa på läkarbesök :)
Och jag har varit duktig och klivit upp ur sängen redan klockan 7! Bara för att slippa stressa sen, hon har tid 10:15.
Jag har redan klätt på mig, fixat håret och sminkat mig. Skönt. Nu är det bara tråkiga frukosten kvar :/
Stackars Moa var täppt i näsan inatt och imorse. Så runt klockan 4 fick hon komma och lägga sig bredvid mig, tror inte hon tyckte det var vidare kul att ligga emellan mig som hostar, och Zsolt som snarkar, för hon sov ganska oroligt. Men jag ville ha koll på stackaren, hon kunde inte andas med näsan, och det måste hon ju när hon har nappen i munnen :P Men lite saltlösning i näsan så löste det sig :)
Det blir en liten promenad till läkaren, vilket jag behöver trots att lungorna visslar och näsan rinner. Men det ska bli skönt att gå en bit iaf.

Nedräkning till Ullared!!
Bara tre dagar kvar, sen springer jag runt där och har det bra tillsammans med Marika! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0