Superhelg!

Fredagen började som sagt med förfest hos Alexandra, sen blev det Blue Moon, men sen drog alla andra till Konrad, så det va bara att haka på, som tur va så behövde vi inte betala inträde på Konrad, det va så jävla lite folk där :P Men det va kul att dansa av sig... trodde jag!
På lördagen var det nämligen dags att dansa igen, på Blue Moon denna gång, och heeela natten dansade jag och Zsolt :D Tack baby, det va superkul!
Vi skulle träffa Cristopher och hans kompis där också, vilket vi gjorde. Dans dans dans och åter dans!

Innan krogen på lördagen gick vi till Rocklunda marknaden :) Där köpte jag en handväska till mig, 2 t-shirt till moa, en skällande hund till Moa och lite strumpor till mig :) Självklart köpte vi lite läskande slush till oss själva också :P hehe.

Idag har jag mått jätte bra, inte bakis alls! Moa kom hem vid 18 och nu ska hon snart sova.
Hon har förresten blivit mycket bättre på att STÅ, tidigare hade hon ju "spagettiben" och ville inte spänna musklerna över huvud taget! Men nu så...
TADA!!

Kommentarer
Postat av: bigi

Hon är så duktig :D



Jag vet men feströka är alltid kul...precis som..... ;)

2010-05-31 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0