Sovmorgon, solat, promenerat, sysslolös

Idag lät Moa mig sova till HALV TIO innan första matningen ;D Hur gött som helst! Får se om det blir lika tur för Zsolt imorgon när det är hans tur att ta morgonen :P

Så fort jag slog upp ögonen idag så bestämde jag att jag ska ut och sola! Jag packade Moa och lite fika och allt annat man behöver, och vi gick till gräsplätten bakom vår gamla bostad. Där satt vi rätt så länge, Zsolt kom också dit efter ca 30 min. Jätte härligt väder, Moa somnade i vagnen en stund och vi passade på att spela Yatsy :D Det blev 2-1 till Zsolt i matcher :(

Efter det gick vi in och lagade lite mat. Efter det tog vi det lite lugnt, sen tog vi en promenad. Sen skulle vi natta Moa och sen tittade vi på "Farsan". Den var jätte sorglig tyckte jag! Jag gillar den där farsan så himla starkt! Han är så snäll och "gullig", och så blir inte saker som han vill :/ Så jag grät precis innan slutet faktiskt :P (pssst! berätta inte det för nån) ;)

Nu ville Zsolt spela lite Call of duty, så jag får väl hitta på något själv då... Tänkte ta ett bad, men det kommer nog göra lite ont för jag har blivit ganska röd på ryggen av solen idag :S Får se vad jag hittar på.

Imorgon ska jag ut själv och sola så fort jag får upp ögonen :D Zsolt kunde ta hand om Moa.
Senare på kvällen ska vi hem till hans föräldrar och äta mat, mina föräldrar kommer också dit. Lite nervöst är det alltid ;)


Moa idag:
(klicka för förstoring)
      

Kommentarer
Postat av: Sirpa

Såååå söt! Som vanligt.

//Sirpa

2010-05-24 @ 20:39:51
Postat av: bigi

Hon är för underbart söt den tjejen :D

2010-05-25 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0