Semester bokad!

Detta år trodde jag att vi inte skulle ha råd med någon semester alls. Men det har vi!!
Och vi vill ta vara på sveriges fina sommarväder, som vi missade helt och hållet förra året!
Vi ska till Öland, Böda Sand, den 24:e juli. Åker hem den 1 Aug, så det blir lite mer än 1 vecka.
Vi har plats nummer 1415, som ligger nära stranden + nära servicetstionen.
Det gick på lite över 3000 kronor :) Och så får vi låna mina föräldrars husbil för en liten peng, hur snällt som helst! Förra året lånade vi ju mammas bil till Serbien. Hehe. Dom ställer alltid upp, snälla som troll är dom!

Syster Sirpa med familj ska också med, och kanske Marika med familj också ;) Ska bli så himla mysigt och roligt!

Kommentarer
Postat av: bigi

Jag vet men glömmer det varje gång!!! Blir toookig!!! Sen när jag väl ställer på aouto påslag så behlver jag inte ens alarmet. Så jävla typiskt!!! >_<

2010-05-12 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0