Prinsesstårta, SATC, Barnvakt

Idag har vi varit på Öf, likaså igår :)
Idag blev man bjuden på Prinsesstårta av förskolan, för deras förbund eller så firar 10 år idag.
Efter Öf gick jag och Marika till Hälla, måste skaffa proviant till imorgons festande, det fick bli vitt vin och två cider som jag tyckte verkade spännande. Det kändes självklart konstigt att gå in på systembolaget med barnvagn :S men vad ska man göra? :P
Ikväll ska jag gå på Sex and the City 2 med Alexandra! :D Ska bli SÅ KUL!
 
Imorgon ska jag lämna Moa redan på förmiddagen tänkte jag, för mamma ville det. Så nu måste Zsolt passa på att gosa lite, för sen ser vi henne inte förän på söndag kväll :(Känns jobbigt att lämna nu faktiskt, men ska man festa så tycker jag att man ska skaffa barnvakt och se till att barnet inte är hemma och ser vad som händer med mamma eller pappa när dom dricker den konstiga drycken. För JAG VET att barn tar illa av det, och dom förstår mer än vad vuxna tror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0