Öf, pizzeria, shopping med svärmor.

Ja, idag var första besöket på Öf på länge! Det kunde ju ha slutat bättre...
Men Moa hade roligt som vanligt iaf! :D
Hon var förresten jätte pigg imorse, NÄR JAG VÄL FICK UPP HENNE! Hade hon fått välja så hade hon säkert sovit till elva :S Men klockan tio var jag tvungen att klä på henne och fara iväg.

Här är hon GLAD, men lite nyvaken med sina kinesögon! :P


Väl på Öf fick hon äta en burk med Biff Stroganoff, och katrinplommon till efterrätt.
Efteråt så förvandlades hon till en liten gumma, måste vart något i maten :S





Efter hela Öf besöket och pizzeriabesök med Marika och Johannes, så lämnade jag Moa hemma med sin far. Jag skulle nämligen till Hälla med Julianna :) Hon skulle leta efter linnen, och jag behövde en blomma att piffa till min bikini med. Vi båda hittade vad vi letade efter :) Och självklart något lite extra till Moa ;)
Förresten!! Jag provade den där blåa klänningen som jag bloggade om tidigare... TUR att jag provade den igen! För nu var den inte fin längre, vet inte om det var fel ljus eller nåt, men den va bara inte lika fin som jag kom ihåg :/ Så jag slipper köpa den :)


Moas nya kläder:
Hatten köpte Julianna. Klänningen som passar till hatten köpte jag :)
Outfiten till höger köpte Julianna, det är ett linne med kortbyxor till :D Hur sött som helst!
Nu har Moa MASSOR med sommarkläder, hon blir nog mest välklädda bebin på Böda Sand iaf ;)



Min färdigställda bikini:
Köpte bikinin på Lindex, den är mörk blå/lila.
Blomman köpte jag på H&M, den sätter lite extra färg på allt, och färgerna passar utsökt tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, det kunde ha slutat bättre :(



Va fina saker Moa fick :) Och din bikina va jätte söt :) Önskar att jag vågade visa mig i bikini i sommar :)

2010-05-18 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0