Moas nya siffror!

Moa är idag 6 mån och 3 veckor!
Hon väger 8180 gram och är 68 cm lång :)
Perfekt på sin kurva. Huvudomfånget har stannat denna månad, vilket inte gör något, för hon hade lite större huvud mot resten av kroppen tidigare. Iaf vad man kunde se på kurvan.

Hon var väääldigt skeptisk mot barnläkaren som ville försöka få henne att ta tag i leksaker o.s.v. Men seriöst, det hade jag också varit! Läkaren hade stort svart hår som stod rakt upp! Nästan som "elvis-frilla". Hahaha, Moa har väl aldrig sett något liknande. Inte konstigt att leksakerna var totalt ointresanta.
Jag pratade även om Moas tröga mage, och dom sa redan det jag visste. Att höja dosen Laktulos, ge plommonpuré och att jag inte ska bli rädd över att ge henne burkmat. Men hallå, det är väl klart att man blir lite skraj när ens dotter inte kan smälta maten ordenligt.
Just nu ligger Moa och sover, när hon vaknar ska hon få lassagne! Får se vad hon tycker om det ;)

Moa badade med pappa sin igår ;)
Skvätte ner hela sig själv och badrummet!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0