Mitt i natten!

Jag gick upp i god tid, klockan 02 ringde min mobil. Och nu sitter jag här och har 30 min att döda...
Jag har sovit 2 timmar cirkus... har hostat typ konstant! Hoppas jag slipper hosta så jävla mycket på bussen, pinsamt att hålla alla andra vakna :S
Allt är packat och klart... I think.

Igår kväll fick jag blommor av Zsolt!! :D Helt överraskande, bara sådär. Pluspoäng till honom ;)

Nu ligger min Moa, förhoppningsvis, och sussar så gott hemma hos farmor. Jag saknar henne like crazy! Men imorgon när hon öppnar ögonen kommer jag finnas där :) Och helg är det dessutom, ska bli skönt att vara två här hemma då.

Får se om jag hittar några fynd idag :) Har en liten lista iaf, så att jag har ett litet hum om vart jag ska i varuhuset... Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0