Måndag den tionde maj

Tråkigt väder!! Helt mörkt hela förmiddagen ju! :(

Vi såg en film igår... Paranormal Activity.... HELT SJUKT!
Är den verkligen en verklig händelse? Det kan det ju inte vara! Herregud va rädda vi va, både jag och Zsolt :P
Jag hade något svårt att somna sen.. men Zsolt snarkade som vanligt på 3 sekunder! Typiskt!

Vad ska man hitta på denna vecka då?
Onsdag kommer nog syster Sirpa hit så att vi kan gå till ÖF med våra små :)
men annars vet jag inte alls vad jag ska hitta på :S
Det visar sig väl.

Jag har lekt med Moa idag som bara den! Hon skrattade så hon blev helt hes, lilla plutten!
Nu sitter hon och leker själv i sitt rum, hon somnar nog snart mitt i leken som hon brukar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0