Luncha på stan, köpa pyjamas + biobiljett

Har mått jätte illa sen igår kväll, trodde det skulle vara magsjuka på gång igen. Men nu tog jag en alvedon, åt en morot och drack ett glas c-vitamin. Så nu känns det lite bättre.

Jag ska strax bege mig till stan. Jag tar bilen dit själv med Moa, men jag ska möta Marika och Malin där klockan halv tolv. Vi ska väl äta lunch och troligtvis kika på något roligt :) Moa behöver en tunn och sval pyjamas har vi konstaterat, gärna 2, så det blir mitt mission idag!
Jag ska dessutom ha en biobiljett från hyresgästföreningen, jag och Alexandra ska se Sex ande the City 2 på Torsdag! :D
Imorgon kommer Satu och kanske Jonte hit, på Onsdag blir det nog ÖF, och likaså på torsdag.
Och på fredag hamnar Moa hos barnvakt och vi ska ut och ha roligt med ett gäng vänner. Först krogen på fredag, sen födelsedagskalas på Lördag :D Men det blir senare i veckan det.... Nu, ska jag sminka mig färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0