"Lagom" fullt upp idag ;)

Först var det full fart till Jysk, med Marika, för att spana in utförsäljningen. Men den börjar IMORGON!
Jag köpte iaf en liten boll till Moa, mjuk med Nalle Puh på :D

Sen gick vi till Öf. Det var trevligt. Lite tryckt, dämpad, tyst, jobbig, tråkig stämning sen igår bara :S Men orka!
Sångstund och matning strax innan vi gick hemåt :) Vi var där från 11:50 till 15:30!

Moa trivs på Öf!



När jag kom hem så hade jag sån tur att Moa sov! Så jag hann sortera tvätten, och när Zsolt kom hem så sprang jag ner med första lasset. Det blir 4 maskiner denna vecka :)

Jag har också hunnit åka till Porträttstudion och Biltema mellan tvättarna.
Hämtade ut mina bilder på Moa ;) Så nu mamma, Julianna och Satu: Ni får bilderna nästa gång vi ses! :)
Och köpte en ny sadel till "Zsolts" cykel (egentligen min mammas), så nu ska han inte få lika ont i arslet :P

(klicka för förstoring)
  


Imorgon ska jag och Marika gå hem till Malin och fika :) runt klockan 11.30. Så vi kan sova till 9 iaf :D
Hoppas vi hittar dit bara :S Ska kolla karta på Eniro nu.
Sen ska jag fixa sista tvätten och äta något.

Kommentarer
Postat av: Marika

Du jag frågade Micke vart det låg.. det va jätte lätt att hitta dit :D



Jättefina bilder på moa förresten ;D

2010-05-19 @ 19:15:38
Postat av: Syster-Yster

Va kul. Då har jag verkligen en anledning och komma på tisdag. Du har inte glömt bort att jag kommer vid ca 10. Få se om jag får Jonte med mig oxå.

Kraaam Satu

2010-05-20 @ 08:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0