Kul dag!

Det har varit riktigt skoj idag :D
Först fika hemma hon Malin och Elin (och Isak bor ju också där). Blev bjuden på mumsig kladdkaka med grädde och Hallonsaft till det! Kunde ju inte bli bättre! Jätte fint hus har dom också, verkligen genomtänkt inreding som löper i samma mönster i hela huset, skiiit snyggt :) Nu blev man inspirerad!

Efter det var det dags att gå hem och laga mig lite mat, var JÄTTE kissnödig hela vägen hem. Men sen fastnade jag och pratade med mina grannar här på området i säkert 20 min till, snacka om STRESS till toaletten sen :P OMG! haha, men det slutade lyckligt iaf ;P

Senare körde jag Zsolt till träningen och jag åkte iväg till hans föräldrar så länge :) 

Så en helt perfekt, rolig dag :D

Förresten! För er som intresserar sig: Zsolt fick bara 4000 i böter! :D Jippi, vi behöver inte gå i personlig konkurs p.g.a. hans fortkörning! Jag tror dom tog i hänsyn till att vägen var i övrigt otrafikerad o.s.v. Nu väntar vi bara besked på hur länge han måste vänta innan han får börja "övningsköra" igen :P

Bilder:

Moa i sin fina sommarhatt, säkert 25 grader ute!
  


Moa med sina vänner idag :D Elin och Johannes ♥

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken fin bild :) Johannes somnade gott den kvällen :)

2010-05-21 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0