Fullt ös i helgen

I helgen blev det fullt ös! :D Det var hur kul som helst. Men man är ju lagom sliten nu och förkyld som bara den!

Moa var ju hos farmor, vilket gick jätte bra. Det var bara det att Moa har problem med magen och kan inte bajsa ordentligt... så vi fick lov att åka dit i panik i lördags under dagen (rattfylleri så det bara skriker om det, men jag hade ju herregud inget annat val) och snabbt till apoteket för att köpa Resulax. Det hjälpte henne att bajsa ordentligt. Stackars liten! Det är inte första gången som hon får så svåra problem att hon bara skriker rätt ut av smärta :`( Måste verkligen ta tag i hennes kost och se till att hon äter mycket katrinplommon och dricker vatten! Vilket hon bara gjort nu i några dagar. Men idag mår hon bra :)

Det är bara jag som mår dåligt nu ;) Jag hostar så man kan tro att lungorna ska följa med! Ganska jobbigt!

Men helgen var som sagt en succé annars! Det verkade skita sig i början av fredagskvällen, jag och Zsolt kom inte överrens... men till slut hamnade jag på förfest hos Alexandra, och sen blev det Pluto, och sen Konrad :) Och jag fick DANSA!! I love it!! Och så fick man träffa lite nytt trevligt folk :) I love it!!

På lördagskvällen blev det fest här på Viksäng. Det var jätte kul det med. Lugnt drickande och mycket snack :) Och lite "Jag har aldrig"... det är FARLIGT! hehe.
Sen spillde Zsolt rödvin på mig och hela sig själv (!) Så jag måste köpa ett nytt grått linne :P 

Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv och Moa sitter i gåstolen och pratar med själv i spegeln. 
Önskar att jag vore frisk, och hade lite med energi att göra något, men icke :( Men imorgon måste Moa på läkarbesök, så då måste man ta sig dit iaf.  Och på Onsdag planerar jag att gå till ÖF med henne, hoppas syrran och hennes Robin följer med då!

Nu kanske man ska försöka äta något, men det kommer inte smaka någonting. Haha.


Kommentarer
Postat av: Big

Haha ja du ;) Man brukar säga "Du mår som du förtjänar" hahaha Men den helgen var både du och Zsolt värda!!! Hoppas att ni hade riktigt roligt iallafall! Och Tack jag hoppas verkligen jag med =)

2010-05-03 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0