Freeeeedag

Idag känns det som om det inte hänt nånting, bara för att jag inte träffat Marika idag :P

Moa väckte mig 8:20, hon ville ha frukost :)
Sen degade/halvsov vi till 10. Sen fixa vi det som skulle fixas och sen tog jag en promenad med vagnen.
Köpte Laktulos med smak av Apelsin, för Moa har börjat vägra ta sin vanliga Laktulos. Apelsinen gick ner lite lättare, men inte helt utan fight :/
Sen kom Zsolt hem, jag åkte och handlade medan maten lagade sig själv i ugnen. Efter maten tog vi en liten promenad till Ica och köpte massa ryck och en varsin glass :) Moa fick först smaka på min Twister :D Den tyckte hon va god. Sen fick hon smaka på Zsolts Magnum Gold, den tyckte hon va ännu godare! Så nu har Mao smakat på glass för första gången. Det är inget vi kommer fortsätta ge henne, för det är inte nyttigt, hon är aödeöes för liten än så länge!

Ikväll blir det nog "fredagsmys". Ska kanske kolla på film och äta snacks :)

Kommentarer
Postat av: Marika

Hehe, det där låter :P Jag är iblandad i mycket tror jag. Iallafall det som händer på dagarna när Zsolt jobbar :P Hoppas att ni får en fin och rolig helg. Ses på Månadag då kankse :P Kram

2010-05-21 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0