Färd till Eskilstuna med mor och dotter

Jag, mamma och Moa tog en liten färd till eskilstuna idag. Hem till min morbror och hans familj :) Det var trevligt, dock kunde jag inte stanna länge p.g.a. att dom bor mitt ute i skogen, björkskog... mm för mig betyder det pest och pina! Mina ögon började rinna och jag nös jätte mycket. Plus att dom har två stora hundar, jätte fina hundar, men tål dom tyvärr inte :(

Köpte ny startmotor till bilen... 749 kr *katsching*, den har Zsolt och pappa monterat dit nu, så nu har JAG en väl fungerande bil :P höhö.

Väl tillbaka i Ramnäs så har vi grillat, det är ju HUR VARMT SOM HELST UTE! Jag som trodde det skulle regna och vara piss hela helgen :P


Aja, jag köpte iaf min leopardklänning som jag funderat på att köpa, 149kr *katsching*:
(jag har den även i svart hemma, perfekt till sommaren!)




Nu vill jag bara ha den här klänningen också, men den fanns inte i M kvar på Lindex i stan... men det finns ju nätshoping, hmmmm....


Kommentarer
Postat av: Marika

Mysigt att grilla :) Jag måste bara säga att den sista klänningen va as snygg ;)

2010-05-17 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0